Blog

Jak jsme rozjeli kampaně v maďarštině

Ačkoliv nikdo z naší agentury si správně neobjedná ani segedín, pustili jsme se do správy výkonnostních kampaní v maďarském jazyce. Na konferenci WebTop100 Tomáš Turek představil výsledky za první čtvrtletí, které pro klienta bývá okurkovou sezónou, nám se přesto podařilo dosáhnout zajímavých výsledků: na web jsme sice oproti 3. kvartálu loňského roku přivedli o mnohem menší návštěvnost, vygenerovali jsme z nich ale daleko vyšší tržby. Na případové studii demonstroval konkrétní kroky, jak se nám to podařilo.

15. 11. 2016 Tomáš Turek
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Vážení přátelé, v této nelehké době se snaží každý pomáhat, jak umí. V Sherpas jsme se rozhodli po dobu krize nabídnout firmám zdarma zpracování manažerského online dashboardu pro dokonalý přehled návratnosti investic do digitálních kanálů. Více informací o dashboardu.
dashboard zdarma
×