Dejte nám signál

Děkujeme! Brzy se vám ozveme.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817
Digitální marketing
O nás

Netradiční internetové PR nástroje

Ve čtvrtek 26. března se konal první letošní klubový večer WebTop100 a vystoupilo na něm celkem pět přednášejících ze společností mBank, Neo@Ogilvy a Vodafone a navíc nefiremně uvedený Vladimír Hrouda.

Pavel Jašek
12.4.2011

Prohlédněte si kromě presentací také fotografie z večera.

Všechny aktuální služby a zkratky jako Facebook, Youtube, Mikroblogy, API, UGC, web 2.0, WOMM a spousta dalších létaly vzduchem celou dobu, to si určitě dokážete představit.

Po tak dlouhé době od konání večera mi však stále v hlavně vrtal jistý rozpor, který jsem mezi přednášejícími zaznamenal. Pavel Hacker přímo zmínil, že "pohyb v sociálních sítích a na webu 2.0 má objektivní, měřitelné a uchopitelné výsledky." Což by bylo fajn, kdyby pak vodafoní duo neuvedlo, že "dění v sociálních sítích nelze monitorovat ani kontrolovat."

Samozřejmě jejich výroky byly vždy součástí kontextu přednášky a tématu, o kterém zrovna povídali, takže generalizovat nelze snad ani jednu hlášku. Nicméně jak je to s vyhodnocováním sociálních sítí? Pomohou nám klasické přístupy – když se video zobrazilo 14567krát, co toto (kvantitativní hledisko) znamená? Je to dobré nebo špatné? Jsou nějaké kvalitativní přístupy, které bychom pro vyhodnocování mohli zvolit?

Pavel Hacker došel k tomu, že ani jedno z těchto hledisek není samo o sobě vypovídající a je třeba je překrývat a pracovat s nimi oběma, abychom se dobrali k nějakým smysluplným výstupům.

Vyhodnocování je v tomto případě spíše velmi křehkým zdrojem informací a zpětné vazby než nějakým rigidním přístupem v marketingové komunikaci; a je tedy více hledáním využitelnosti výstupů, které z něj mohou vypadnout.

Kterou cestu razíte vy? Rozpoznáte v sociálních sítích všechny aktivity vás, vašich zákazníků, konkurentů, nepřátel i fanouškovských oveček?

Nalaďte si Vysílačku

Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.

Děkujeme, že chcete zůstat na příjmu.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo nás sledujte na těchto platformách

Kontakt

Vytáhneme vás nahoru

Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.

Dejte nám signál