Best practices
řešení klíčových oblastí e-shopů

Studie nabízí odpovědi založené na aktuálních zvycích a očekáváních českého zákazníka, a porovná jednotlivé možnosti řešení. Je založená na datech, A/B testech a odpovědích více než 1000 zákazníků e-shopů v ČR.

Studie a infografika: vliv karantény na chování online zákazníků a e-commerce

Vybíráme ze studie

O podobě, funkci a uspořádání prvků e-shopů lze dlouze a neproduktivně diskutovat. Můžete odhadovat, zkoušet a experimentovat. Nebo můžete využít jasné výsledky a přizpůsobit e-shop na míru vašim zákazníkům.

e-mail
použijí zákazníci vždy raději než kontaktní formulář
32 %
zákazníků
získává informace prostřednictvím mobilního telefonu
56 %
interakcí navíc
u filtru produktů umístěný v levém sloupci
74 %
zákazníků
preferuje navigaci uspořádanou podle typu produktů

Co všechno ve studii najdete?

ukázka studie
  • přes 80 stran doporučení, tipů a inspirativních best practices
  • 14 statistik, založených na rozsáhlém uživatelském výzkumu
  • Kompletní zákaznickou cestu v rámci digitálu
  • Analýzu chování zákazníků v různých fázích nákupního procesu
icon Chci získat studii

Pro koho je studie určena?

Studie je specificky zaměřena na chování zákazníků v prostředí českých e-shopů. Je přínosná pro každého, kdo bere v potaz chování návštěvníků svého webu a hledá cestu k tomu, jak jim jejich návštěvu co nejvíce zjednodušit a zpříjemnit.

icon

Co udělat pro získání studie?

Studie je volně dostupná všem členům Asociace pro elektronickou komerci (APEK).

logo APEK

APEK je sdružením podnikatelů a firem z oblasti e-komerce, kteří to se svým byznysem myslí vážně. Svým členům poskytuje podporu formou právních informací, seminářů, studií, networkingu a poradenství. Členem APEK se může stát každý solventní subjekt se zájmem o rozvoj e-komerce v ČR. Člen APEK má možnost čerpat nejen ze studií a výzkumů, právních vyjádření či vzorových dokumentů, ale také se účastnit zdarma ročně více než 50 seminářů a workshopů pořádaných ve spolupráci s renomovanými přednášejícími a lektory.

Více o členství v APEK

icon Studie ke stažení

Zdroje dat a informace o výzkumu

Metoda

Online dotazníkový výzkum A/B testy vzorového e-shopu Heatmapy klíčových stránek

Období sběru dat

leden 2019

Počet respondentů

1076

Zdroj respondentů

Český národní panel

Specifika respondentů

  • Aktivní uživatelé internetu, kteří alespoň jednou ročně nakupují přes internet,
  • napříč demografickými skupinami
  • napříč celým územím ČR