Blog

Firemní webové prezentace

Dobrý sluha, ale zlý plán. Právě tak lze popsat vztah světa obchodu a internetu. V případě, že jej společnost zvládá, tak jí internetová prezentace za rozumnou cenu přinese zcela novou dimenzi možného kontaktu s klienty, a to i těmi potenciálními. V případě opačném může web firmu připravit i o stávající klientelu, pro kterou se snaha o nalezení relevantní informace na stránkách oblíbené společnosti stane hororovým příběhem. Čemu se tedy na webu raději vyhnout, a na co se naopak soustředit? I na to se konzultanta společnosti Dobrý web Adama Fendrycha zeptal Roman Chlupatý.

Rádio Česko

1. 8. 2008 Adam Fendrych
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Abychom vás mohli dovést až na vrchol, potřebujeme využívat soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte.
souhlasím
×
Logo Dobrý web
se mění na
Logo Sherpas
pokračovat na web
Naše školící aktivity nadále zůstávají pod
značkou Dobrý web.
Fyziku neoklamete!
Pokud s námi budete chtít jít nahoru, otočte telefon zpět na výšku.