Blog

Jak jsme rozjeli kampaně v maďarštině

Ačkoliv nikdo z naší agentury si správně neobjedná ani segedín, pustili jsme se do správy výkonnostních kampaní v maďarském jazyce. Na konferenci WebTop100 Tomáš Turek představil výsledky za první čtvrtletí, které pro klienta bývá okurkovou sezónou, nám se přesto podařilo dosáhnout zajímavých výsledků: na web jsme sice oproti 3. kvartálu loňského roku přivedli o mnohem menší návštěvnost, vygenerovali jsme z nich ale daleko vyšší tržby. Na případové studii demonstroval konkrétní kroky, jak se nám to podařilo.

15. 11. 2016 Tomáš Turek
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Abychom vás mohli dovést až na vrchol, potřebujeme využívat soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte.
souhlasím
×
Logo Dobrý web
se mění na
Logo Sherpas
pokračovat na web
Naše školící aktivity nadále zůstávají pod
značkou Dobrý web.