Blog

Konference WebTop100 opět nabídne to nejlepší z digitálního marketingu pro váš byznys

Konference WebTop100 opět nabídne případové studie, expertní analýzy, inspirativní řešení a nevšední přístupy, jak z digitálního marketingu vytěžit maximum, i témata, která se aktuálně řeší ve firmách. A to vše v největším možném detailu. Na své si přijde každý. Korporace i startupy, zazní success stories i fuck-upy.

Inspirujme se od startupů

Michal Šmída (Twisto Payments): Jak startupy inovují finanční sektor
Studoval v USA, v Rusku a v Anglii, kde i započal svou kariéru v bance Barclay’s. Očarován kouzly sdílené ekonomiky se ale Michal Šmída vrátil do Prahy, aby rozjel vlastní byznys. Spustil službu Twisto, která nakupujícím poskytuje mikroúvěry do jedné vteřiny.

Časopis Forbes zařadil Twisto mezi TOP 20 nejnadějnějších českých startupů a Michala do seznamu 30 pod 30. Na konferenci WebTop100 nám poodhalí možnosti, jak si mohou být velké banky a fintech startupy navzájem prospěšné.

Martin Pejša (Creative Dock): Pravdu má stejně nakonec zákazník - aneb o budování a testování propozice startupu
Martin jako obchodní ředitel úspěšně vedl tým tisíce lidí. Pak ale prodal byt, vzal veškeré úspory a slibně rozjetou korporátní kariéru vyměnil za podnikání.

Před čtyřmi lety založil společnost Creative Dock, která od té doby přivedla na svět přes 30 úspěšných startupů. Daří se mu i díky propracované metodologii, která vychází z jednoduché myšlenky, na kterou bohužel přesto spousta startupů zapomíná, a sice že pravdu má nakonec stejně zákazník.

Pohlédněme do budoucnosti sociálních médií

Petr Andrýsek (Socialsharks): Social Media First
Petr je zakladatelem Socialsharks, kde se nyní věnuje zejména strategickému rozvoji, přinášení inovací do klientských projektů a expanzi do dalších zemí.

Když v roce 2008 zakládal agenturu specializující se výhradně na marketing na sociálních sítích, mnozí jí nevěstili úspěšnou budoucnost. Dnes je z ní největší social media agentura v České republice a její Chief Shark nám přijde představit svou vizi marketingu, který se opírá o tzv. „social media first“ přístup, který bude do pár let vládnout nejen digitální, ale i celé nadlinkové komunikaci.

Tomáš Kánský (Tubrr): Jak zapojit svůj brand do života influencera
Tomáš je kreativním ředitelem multikanálové sítě Tubrr. A taky YouTuber. Na YouTube působí pod uměleckým jménem Tomáš Touha již 6 let a mj. je autorem prvního stodílného seriálu na českém scéně.

Na denní bázi zapojuje do své tvorby a života značky jako Nike, Nissan nebo Sony a navíc se snaží o podporu vlastních projektů, jakými jsou #runjinak, #fotbaljinak nebo #golfjinak. Na otázku influencer marketingu tak dokáže nabídnout jedinečný pohled, který zohledňuje byznysové cíle společností a zároveň ctí požadavky na uvěřitelnost ze strany tvůrce obsahu.

Posviťme si na řízení webových projektů

Jan Řezáč (House of Řezáč): Spolupráce na velkých webových projektech
Muž s nezaměnitelným smíchem si minulý rok ze soutěže WebTop100 odnesl cenu za 1. místo v žebříčku Marketingové a IT agentury kategorie Firemní web.

Letos přijde Jan Řezáč na konferenci povyprávět o spolupráci na velkých webových projektech od poptávky a zadání přes výběr agentury až po projektové řízení. To vše z pohledu nezávislého technického dozoru.

Jan Bezděk (SiteOne): Web Air Bank je postavený na řešení, které nemá konkurenci
Honza je technologický nadšenec, který už bezmála 17 let stojí v čele vývojářského studia SiteOne.

Na konferenci bude mluvit o webu Air Bank, který byl prvním a stále ještě zůstává jediným velkým webem postaveným na Reactu. Podělí se s námi o všechno, co je třeba si pohlídat, aby mohl takový webový projekt slavit úspěch.

Změřme neměřitelné

Pavel Jašek (Google): Kdo potřebuje dlouhodobou hodnotu zákazníka
Coby Analytic Consultant v Googlu pomáhá inzerentům správně měřit a atribuovat výkonnost digitálního marketingu. Vedle toho je lektorem na VŠE v Praze a garantem jednoho z modulů na DigiAka.

Dlouhodobá hodnota zákazníka je jeho srdcovka a také téma, o kterém bude na konferenci hovořit. Ukáže nám, jak se predikce mohou v různých odvětvích lišit i to jak očekávanou hodnotu zapracovat do svých marketingových strategií.

Mariia Bocheva (Owox): Jak měřit neměřitelné
Mariia Bocheva působí na pozici Business Analyst ve společnosti OWOX, která svým zákazníkům pomáhá lépe pracovat s daty.

Většina z nich má k dispozici nepřeberné množství dat, ale neumí z nich vyčíst ty správné informace. Ve své přednášce nám Mariia představí 4 řešení, která nevyžadují přehršle peněžních a časových prostředků, a přesto skvěle fungují.

Quo vadis, digitální marketingu?


Filip Dřímalka (DigiSkills.cz): W̶e̶b̶ Digitální svět budoucnosti
Expert na digitální inovace a business development pomáhá s technologickými inovacemi a transformací produktů a služeb firmám, jakými jsou třeba Škoda Auto, O2, E.ON nebo Deutsche Telekom.

Filip se zaměří právě na dopad digitálních inovací na člověka a svět kolem něj. Dojde opravdu k neutrálnímu spojení člověka a počítače? Jak díky tomu bude vypadat web a online byznys budoucnosti? A jak se na to můžeme připravit už teď?

Tomáš Jindříšek (Dark Side): Digital v problémech? Když se z undergroundu stává mainstream...
Tomáš je spoluzakladatelem agentury Dark Side a marketingové komunikaci a internetu se profesionálně věnuje od roku 1998.

Ve své přednášce, která uzavře celý konferenční den, poukáže na nejpalčivější problémy současného digitálu a zároveň nastíní i pár tipů pramenících z případových studií z poslední doby.
9. 11. 2017 Radek Mikulka
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Abychom vás mohli dovést až na vrchol, potřebujeme využívat soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte.
souhlasím
×
Logo Dobrý web
se mění na
Logo Sherpas
pokračovat na web
Naše školící aktivity nadále zůstávají pod
značkou Dobrý web.