Blog

Milan Zeman: SEO jako multiobor

Přemýšlet o SEO jen jako o izolovaném oboru v samostatném světě vyhledávačů je minulost. Milan Zeman nabídl návštěvníkům klubového večera WebTop100 jiný pohled. Pohled na moderní SEO, které lze propojit s ostatními obory digitálního marketingu a posunout tak SEO na úroveň plnohodnotné složky digitálního mixu.

SEO si musí rozumět se zbytkem marketingu – s copywriterem, PPC, grafikou, webovou analytikou a UX. Synergie zajistí, že SEO bude konzumovatelné, měřitelné, cílené, v synergii s ostatními obory a hlavně UX Driven

18. 4. 2018 Milan Zeman
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Vážení přátelé, v této nelehké době se snaží každý pomáhat, jak umí. V Sherpas jsme se rozhodli po dobu krize nabídnout firmám zdarma zpracování manažerského online dashboardu pro dokonalý přehled návratnosti investic do digitálních kanálů. Více informací o dashboardu.
dashboard zdarma
×