Blog

Neptejte se na názor lidí, kteří jsou vám blízcí

Je 12. února 2016, jsem plný nadšení a odhodlání – právě jsme se na úrovni managementu firmy rozhodli, že společnost rebrandujeme. V tu chvíli nikdo z nás netušil, jak náročných osmnáct měsíců je před námi. Osmnáct měsíců, během kterých zažiju celé spektrum emocí – od nadšení přes pochyby a frustraci až po strach, že to celé poděláme.

Co jsem si z rebrandingu značky, kterou na trhu digitálního marketingu znali snad všichni, odnesl pro příští rebranding? To jsem sepsal do článku pro Forbes.

26. 1. 2018 Luboš Plotěný
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Abychom vás mohli dovést až na vrchol, potřebujeme využívat soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte.
souhlasím
×
Logo Dobrý web
se mění na
Logo Sherpas
pokračovat na web
Naše školící aktivity nadále zůstávají pod
značkou Dobrý web.
Fyziku neoklamete!
Pokud s námi budete chtít jít nahoru, otočte telefon zpět na výšku.