Dejte nám signál

Děkujeme! Brzy se vám ozveme.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817
PPC

Nová funkce AdWords – analýza klíčového slova

Pomocí skóre kvality vyhodnocuje systém AdWords relevanci vaší reklamy. Od skóre kvality se odvíjí také minimální nabídka (minimální cena za proklik potřebná k tomu, aby se reklama na dané klíčové slovo zobrazovala) - čím vyšší skóre kvality klíčové slovo získá, tím nižší bude minimální nabídka. Skóre kvality je odvozeno především od:

Přemysl Žák
12.4.2011

Pomocí skóre kvality vyhodnocuje systém AdWords relevanci vaší reklamy. Od skóre kvality se odvíjí také minimální nabídka (minimální cena za proklik potřebná k tomu, aby se reklama na dané klíčové slovo zobrazovala) - čím vyšší skóre kvality klíčové slovo získá, tím nižší bude minimální nabídka. Skóre kvality je odvozeno především od:

  • míry prokliku klíčového slova,
  • relevance reklamního textu ke klíčovému slovu
  • a kvality cílové stránky (landing page).
QS - show

Pokud chcete vidět skóre kvality klíčových slov ve vaší reklamní sestavě, stačí v záhlaví seznamu klíčových slov vybrat z roletového menu Zobrazit/skrýt sloupce položku Zobrazit skóre kvality.

blogspot - QS

V Seznamu klíčových slov pak uvidíte u každého klíčového slova i jeho skóre kvality a minimální nabídku. Skóre kvality je vyjádřeno je ve třech stupních:

  • slabé
  • OK
  • skvělé

Možnost vidět skóre kvality klíčových slov máte již dlouho, nedávno však byla přidána funkce Analýza klíčového slova. Po najetí myši na ikonku lupy vedle klíčového slova se zobrazí skóre kvality klíčového slova, a pokud se na toto slovo nespouští reklama, dozvíte se, proč tomu tak je.

keyword-a
blogspot - QS

V případě, že je skóre kvality klíčového slova nízké, zobrazí se doporučení ke zlepšení reklam, případně cílové stránky.

Nalaďte si Vysílačku

Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.

Děkujeme, že chcete zůstat na příjmu.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo nás sledujte na těchto platformách

Kontakt

Vytáhneme vás nahoru

Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.

Dejte nám signál