Blog

Nová školení Dobrého webu - vyhrajte účast zdarma

Během posledních týdnů jsme připravili několik nových školení a menší restrukturalizaci některých již dlohodobě realizovaných školení. K novým školením tradičně patří i soutěž o volňásky, takže chcete-li se stát jedním ze tří výherců školení Dobrého webu dle vlastního výběru, neměli byste přehlédnout instrukce na konci tohoto spotu.

Školení pro e-shopy

Na naše školení často zavítají majitelé či provozovatelé e-shopů. Bylo nám líto, že na školení nemůžeme, s ohledem na ostatní účastníky, věnovat větší prostor specialitám a postupům, které se hodí výhradně pro internetové obchody. Rozhodli jsme se tedy připravit školení zaměřené jen a jen na e-shopy.

Školení si klade za cíl účastníky naučit, jak co nejefektivněji využít potenciál internetového obchodu. Na školení se účastníci seznámí s faktory, které jsou přímo zodpovědné za obchodní výsledky e-shopu. Naučí se, jak na e-shop přivést co nejvíce uživatelů za přijatelné náklady a jak je co nejlépe dovést k objednávce.

Co nebude na školení chybět?

  • Jak zviditelnit své produkty v klasických i zbožových vyhledavačích
  • Jak zvýšit objem prodejů bez investic do reklamy
  • Jak pomocí statistik návštěvnosti odhalit slabá místa e-shopu
  • Jak správně vyhodnotit návratnost investic a odlišit efektivní reklamu od reklamy, kterou jen vyhazujete peníze

Podívejte se na kompletní informace o školení internetového marketingu pro e-shopy. Připraven je i kompletní cenově velmi výhodný balíček školení pro e-shopy.

SEO – workshop nebo školení?

Vzdělávání v oblasti problematiky optimalizace pro vyhledávače jsme se rozhodli rozdělit do dvou částí, které zohledňují míru, jak aktivně se chce účastník věnovat optimalizaci svého či firemního webu.

  • Školení SEO je vhodnější pro ty, kteří zatím nemají mnoho zkušeností a znají jen kusé informace o SEO, které jim pomůžeme ucelit. Cílem školení je předat informace o SEO, tak aby účastníci byli schopni vlastní argumentace, specifikace požadavků i vyhodnocování.

  • Workshop SEO je vhodný pro ty, kteří se internetovému marketingu již zabývají delší dobu a mají zájem se SEO aktivně věnovat. Začátek workshopu je věnován ujasnění si všech principů v SEO. Druhá část workshopu je zaměřena na konkrétní příklady: firemní prezentace, e-shop a blog. Pracujeme ve třech skupinách. Každá skupina vypracuje postupně své analýzy a následně návrhy ke změnám onpage i offpage faktorů, které povedou k úspěchu. Závěry jednotlivých skupin se pak společně diskutují.

Rozdíly školení a workshopu přehledně shrnuje následující tabulka:

Srovnání - workshop a školení SEO
Školení SEO Workshop SEO
Zjistíte co SEO je Analýza onpage faktorů
Co jak funguje Jak si vytvářet názor pro změny
Co je důležité Jak vyhodnocovat data z Google Analytics
SEO v linkbuildingu a copywritingu Analýza offpage faktorů
Analýza konkurence Příklad webu – firemní prezentace
Nástroje pro vyhodnocování výsledků Příklad webu – e-shop
Vyhodnocování výsledků Příklad webu – blog

Starosti a radosti uživatelského testování

Již 2x na World Usability Day a letos i na WebExpo Adam Fendrych připravil praktický workshop uživatelského testování webu. Zájem vždy výrazně převyšoval velmi omezenou kapacitu, proto jsme workshop zařadili i mezi naše pravidelná školení.

Adam vás nebude trápit teorií, ale naučí vás:

  • uživatelské testování připravit,
  • specifikovat profily testerů a najít je,
  • připravit techniku a prostory,
  • napsat scénář testování,
  • moderovat testování,
  • vyhodnotit a zpracovat výsledky.

K tomu všemu přidá informace o rozdílech testování funkčního webu, návrhu v podobě wireframů a testování s využitím oční kamery. Ukáže vám i naše testovací prostory a představí SW, který při testování využíváme.

Detaily se dozvíte na stránce workshopu uživatelského testování webu.

Získejte přehled od těch, kteří mají přehled

Ne úplnou novinkou, protože jednou již školení úspěšně proběhlo, je školení internet a reklama v souvislostech. Zde za zmínku kromě samotného obsahu stojí především netradiční obsazení pozice lektora. Ta je obsazena hned čtyřmi lidmi.

Takže pokud chcete získat celkový přehled o:

  • významu internetu v rámci mediálního mixu,
  • českém intrenetovém prostředí a jeho fungování,
  • internetovém mediálním trhu a nástrojích pro vyhodnocování,
  • modelech nákupu mediálního prostoru a jejich vazbě na různé formy reklamy,
  • či možnostech využití SEO, PPC, affiliate a e-mailingu,

Marek Antoš, Honza Simkanič, Martin Kučera a moje maličkost se o to s vámi rádi podělí. I školení internet a reklama v souvislostech má vlastní stránku s mnohem více detaily.

Co takhle dát si ... volňásky?

Aktualizace: původně jsme chtěli rozdávat volňásky prostřednictvím Facebook stránky Dobrého webu. Byli jsme však upozorněni, že podobným jednáním porušujeme pravidla Facebooku. Což rozhodně nechceme. Za upozornění děkujeme Marku Prokopovi, který jako poděkování získává libovolné školení Dobrého webu zdarma.

Chceme však nadále zachovat šanci vyhrát, proto všichni, kteří se zúčastnili na Facebooku, jdou do slosování zařazeni automaticky. Další se mohou zúčastnit, když do komentářů k tomuto blogspotu napíšou svoje jméno a nějaký vtip nebo citát – alespoň se díky naší chybě snad pobavíme nebo zmoudříme.

8. prosince náhodně vylosujeme tři šťastné výherce, kteří se budou moci zdarma zúčastnit školení Dobrého webu dle vlastního výběru.

Aktualizace: Vylosovali jsme výherce. Školení zdarma dle vlastního výběru získávají: Adam Bešina, Michal Pelech, Martin Chmelař. Gratulujeme! O výhru se přihlásíte tak, že se stačí klasicky zaregistrovat na vybrané školení a do poznámky napsat, že jste vyhráli účast zdarma. Všem ostatním děkujeme, že přispěli svými vtipy či citáty. Některé stojí opravdu za přečtení!

30. 11. 2009 Luboš Plotěný
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Abychom vás mohli dovést až na vrchol, potřebujeme využívat soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte.
souhlasím
×
Logo Dobrý web
se mění na
Logo Sherpas
pokračovat na web
Naše školící aktivity nadále zůstávají pod
značkou Dobrý web.
Fyziku neoklamete!
Pokud s námi budete chtít jít nahoru, otočte telefon zpět na výšku.