Článků o SEO na rok 2018 vychází v tuto dobu víc než dost, tedy nemá cenu psát něco, co už jste nejspíš stejně četli stokrát. Já bych vám dnes rád přiblížil naopak něco stálejšího, nad čím jste nejspíš ještě nepřemýšleli, a to o současné pozici SEO a nezbytnému přístupu k němu jako k multioboru.
SEO je podobor, dnes již obřího oboru online marketingu, a jako takový tedy stojí vedle dalších podoborů, jako jsou PPC, copywriting, analytika, UX, grafika a jistě by se našlo ještě spoustu jiných. Tyto oblasti digitálního marketingu však nejsou vzájemnými rivaly, naopak musí být v co nejsilnější synergii, přes to nejede vlak. To naučte sebe, naučte to své zaměstnance, své specialisty, svou agenturu.
Celý článek naleznete v Příručce marketéra na TyInternety.cz.
Za výsledky ručíme naší odměnou