Blog

SEO + PPC = Best Friends Forever

Search Engine Optimization, nebo Pay Per Click? Firmy se ve svých online strategiích často rozhodují mezi SEO a PPC. Řeší přitom, který z těchto kanálů je jim schopný doručit lepší výsledky. Investovat čas do optimalizace pro vyhledávače, nebo vynaložit finanční náklady do placené reklamy? Na tuto otázku neexistuje univerzální odpověď…

Pochybovat téměř nelze o tom, že pokud potřebujete, aby se výsledky dostavily v krátkodobějším horizontu, je lepší, ba přímo možná nutné využít reklamu. Z dlouhodobého hlediska naopak přirozená umístění v SERPu bývají ekonomicky výhodnější.

Ať tak či tak, SEO a PPC mezi sebou nemusí nutně jen soupeřit. Naopak. V lecčem si mohou vypomoci, vzájemně se zastoupit a mnohdy spolu mohou i efektivně spolupracovat.

Tomáš Turek a Milan Zeman sepsali článek na téma, proč tito dva odvěcí rivalové (SEO a PPC, né Tomáš s Milanem) ve skutečnosti zas až takovými soupeři být nemusí. Přestože válčí na stejném kolbišti... 

Celý článek si můžete přečíst v Příručce marketéra na Tyinternety.cz.

19. 6. 2018 Milan Zeman, Tomáš Turek
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Vážení přátelé, v této nelehké době se snaží každý pomáhat, jak umí. V Sherpas jsme se rozhodli po dobu krize nabídnout firmám zdarma zpracování manažerského online dashboardu pro dokonalý přehled návratnosti investic do digitálních kanálů. Více informací o dashboardu.
dashboard zdarma
×