Blog

Luboš Plotěný a Tomáš Hrivnák: Ten novej název je divnej

Luboš s Tomášem se s pubikem konference BRANDstorming podělili o to, co je čeká v jedné z klíčových fází rebrandingu – hledání a výběru nového jména.

Ve své prezentaci představili, jak pracovat s mnohoznačností jazyka v rámci tak náročného projektu jakým je celkový rebranding společnosti. Jak tuto změnu podmiňuje, ba definuje jazyk, kterým se organizace “učí mluvit”. Jak se nový název přes centrální metaforu propisuje do vizuální identity. Na příkladech rebrandingu značky Dobrý web na Sherpas sdíleli pocity, které zažije 9 z 10 firem, když dělá rebranding. 


15. 3. 2018 Luboš Plotěný
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Abychom vás mohli dovést až na vrchol, potřebujeme využívat soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte.
souhlasím
×
Logo Dobrý web
se mění na
Logo Sherpas
pokračovat na web
Naše školící aktivity nadále zůstávají pod
značkou Dobrý web.