Dentamed od roku 1990 dodává kompletní dentální sortiment jak zahraničních, tak tuzemských výrobců. Denně expeduje objednávky pro 1200 zákazníků z celé ČR s průměrnou dobou dodání 24 h. Svými službami plně pokrývá potřeby stomatologů v oblasti spotřebního materiálu, přístrojového vybavení či vzdělávání. V roce 2023 Dentamed otevřel v Praze unikátní Inovační a Tréninkové Centrum.
Dentamed jako jednička na českém trhu pokrývá téměř všechny potřeby stomatologů. Ať už se jedná o stavbu nové ordinace, nákup spotřebního materiálu, vzdělávání či automatizace procesů. To s sebou logicky nese potřebu existence mnoha touchpointů – webů, aplikací, reklamních formátů, mailingů apod. Ať už je zákazník kdekoli, nesmí pochybovat o tom, že je ve světě Dentamedu a musí zde fungovat stejné mechanismy jako na ostatních touchpointech.
V určitou chvíli se digitální ekosystém Dentamedu stal natolik robustním, že dávalo smysl vytvořit designový systém. Ten nám dennodenně umožňuje rychlé prototypování, testování a prezentaci nových funkcí klientovi při zachování konzistence vizuální komunikace značky směrem k zákazníkům.
Navrhnout silný a sebevědomý brand
Zajistit konzistenci napříč všemi digitálními touchpointy
Vytvořili jsme digitální identitu značky, která se vyznačuje jasnou a vzdušnou moderností a zároveň odvážným prohlášením díky kontrastní modré a červené paletě barev. Její závazek k pomáhání stomatologům být úspěšnější se odráží ve všech aspektech od loga a vizuální identity až po marketing. Záleží nám na konzistenci, přehlednosti a přístupnosti na všech zákaznických touchpointech.
Konzistence buduje důvěru, spolehlivost a zajišťuje, že zákazníci vždy vědí, co mohou od Dentamedu očekávat. Ať jde o tištěné letáky, ceníky nebo webové stránky či aplikace. Klíčovým prvkem vizuální identity je červený puntík, který značku snadno odlišuje od konkurence. Celý brand budujeme a rozšiřujeme již více než pět let.
Základními stavebními kameny digitálního Dentamedu jsou samozřejmě moderní zákaznické portály, které striktně vycházejí z identifikace potřeb zákazníků a kladou maximální důraz na dosažení skvělé zákaznické zkušenosti. V rámci celého řešení se postupně realizovaly následující kroky:
Takto rozsáhlý ekosystém už nelze snadno udržovat bez robustního designového systému.
Existující weby a aplikace jsou kontinuálně rozvíjeny z pohledu obsahu i funkcionality. Bylo pro nás tedy důležité udržovat vizuální a funkční konzistenci všech digitálních produktů. Proto jsme se rozhodli postavit designový systém. Ten nám dennodenně umožňuje rychlé prototypování, testování a prezentaci nových funkcí klientovi. V neposlední řadě usnadňuje realizaci vývojovým týmům. Můžeme potvrdit, že designový systém je nezbytný pro posílení vizuální identity společnosti a udržování kvalitních, konzistentních a efektivních digitálních produktů.
Dentamed je jedničkou na českém trhu a pokrývá obrovskou paletu služeb pro zákazníky. Proto je pro nás nezbytné, aby byl Dentamed jednoznačně odlišitelný a konzistentní - bez ohledu na to, zda právě zákazník nakupuje na e-shopu, studuje nabídku vzdělávání, řeší reklamaci, je zasažený reklamním bannerem nebo otevírá e-mail.
Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.
Dejte nám signál