LMC je největším českým poskytovatelem nástrojů pro hledání práce a vzdělávání. Do jeho portfolia patří například portály Jobs.cz, Práce.cz nebo vzdělávací portál Seduo.cz. Pro HR specialisty nabízí Applicant Tracking System (ATS) nazvaný Teamio. Díky němu mohou personalisté jednoduše zadávat inzerci a spravovat proces náboru.
Teamio je vstupní branou pro nábor na všech portálech LMC. V bezplatné verzi mohou personalisté zadávat inzerce a spravovat základní aspekty náboru. Vedle ní existuje i verze Teamio Pro, nabízející všechny pokročilé nástroje pro odbavení celého procesu náboru od inzerce až po podpis pracovní smlouvy. Do Teamia jsme přišli v situaci, kdy většina uživatel používala bezplatnou verzi a měla velmi omezené povědomí o tom, jaké funkce verze Pro nabízí a jak jim může pomoci. Vše navíc komplikoval velmi složitý cenový model, který zákazníky mátl. Velká část procesu prodeje Teamia Pro byla tím pádem závislá na početném sales teamu, který produkt a cenovou politiku zákazníkům vysvětloval.
Cílem našeho snažení bylo vytvořit web, který dokáže uživatelům přehledně a srozumitelně vysvětlit, co Teamio umí a kolik je to bude stát. Spolu s klientem jsme identifikovali klíčové uživatelské persony a kritická místa v uživatelské cestě hodná zásadního redesignu. Naše zjištění jsme implementovali do interaktivního prototypu, který jsme důkladně otestovali s reálnými zákazníky v několika kolech uživatelského testování. Nakonec jsme pro nový web vytvořili atraktivní a přívětivou grafickou podobu v souladu s novou brandovou strategií.
Zpřehlednění prezentace Teamia a jeho cenotvorby
Zvýšení počtu kvalitních leadů a ulehčit práci sales teamu
Prezentace Teamia jako přátelské a přívětivé značky
Jednou z největších výzev byla komunikace desítek funkcí, které Teamio nabízí. Starý způsob prezentace byl příliš komplikovaný a uživatelé tak často měli problém udělat si jednoduchý mentální obraz o tom co Teamio je a co umí.
Všechny dosavadní funkce se nám podařilo konsolidovat a rozdělit do 3 přehledných balíčků, které respektovali logiku náborového procesu. Uživatel si tak dokázal mnohem lépe funkci se svou pracovní workflow.
Velkou výzvou byl ceník Teamia, který nabízel desítky kombinací cen a 4 produktové balíčky. Tento ceník nebyl příliš vhodný pro získání prvotního leadu.
Proto jsme spolu s klienty zjednodušili komunikaci produktové nabídky pouze na Bezplatné a Plnohodnotné Teamio. Cenový model jsme nechali beze změny pro prodejní účely nicméně uživatelům jsme místo ceníku nabídli pouze jednoduchou kalkulačku, díky které se mohli nezávazně dozvědět přibližnou cenu na základě svých potřeb, bez zdlouhavého porovnávání.
Teamio spojilo spuštění nového webu s redesignem své aplikace a přepracovaným brandem, který měl působit hravým a přátelským dojmem a komunikovat novou éru Teamia. Ve spolupráci s klientem jsme vytvořili kompletní vizuální i textový obsah, který zdůrazňuje pozitivní kvality nové brandové strategie.
Z pohledu množství a kvality leadu redesign naprosto splnil očekávání. I díky většímu množství konverzních cest počet leadů výrazně vzrostl při současné eliminaci množství nerelevantních leadů, které dříve zbytečně vytěžovaly náš obchodní tým.
Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.
Dejte nám signál