Češi a digitál v oblasti bydlení

Na základě rozsáhlého výzkumu jsme připravili studii mapující chování, rozhodování a očekávání zákazníků při vylepšování svých domovů.

Vybíráme ze studie

Ze studie jasně vyplývá důležitost role digitálního marketingu a dodavatelům pomůže identifikovat klíčové momenty, na které se v rámci digitální strategie soustředit.

68 %
zákazníků
zákazníků očekává reakci na poptávku do 24 h
87 %
zákazníků
používá k vyhledání vhodných dodavatelů internetové vyhledávače
32 %
zákazníků
získává informace prostřednictvím mobilního telefonu
27 %
zákazníků
vyřadí dodavatele z důvodu příliš agresivního retargetingu

Co všechno ve studii najdu?

ukázka studie
  • 127 stran statistik, tipů či inspirativních best practices
  • 13 klíčových momentů, které musí dodavatel v digitálu zvládnout
  • Kompletní zákaznickou cestu v rámci digitálu
  • Benchmark pro srovnání s konkurencí
icon Chci získat studii

Je pro mou firmu studie relevantní?

Studie je specificky zaměřena na chování zákazníků v situacích, kdy provádějí rozsáhlejší rekonstrukce bydlení, nebo zařizují novou domácnost. Typické situace jsou tedy řešení koupelen, kuchyní, dveří, oken, vrat, podlah, vytápění, větších celků nábytku apod.

icon

Co udělat pro získání studie?

Studie je určena především zástupcům dodavatelů v oblasti zlepšování bydlení.

Data o chování zákazníků i firem nadále sbíráme. Díky tomu můžeme do budoucna zlepšovat a zpřesňovat výstupy a doporučení.

icon Získat studii

Zdroje dat a informace o výzkumu

Metoda

kvantitativní dotazníkový online výzkum

Období sběru dat

říjen 2017

Počet respondentů

544

Zdroj respondentů

Český národní panel

Specifika respondentů

  • osoby, které mají dům či byt v osobním vlastnictví
  • napříč demografickými skupinami
  • napříč celým územím ČR