Blog

Jak se neutopit v obsahu? Zkoušejte jen to, co dává smysl

Obsahový nebo chcete-li content marketing se v čase proměňuje a vyvíjí stejně jako jakýkoliv jiný obor. Denně se na nás valí spousta informací a nejrůznějších rad, tipů a zaručených návodů. Je tedy čím dál těžší vyznat se v tom, co je opravdu důležité a čemu stojí za to věnovat pozornost.

Jak se tedy neutopit v obsahu? Zkoušejte jen to, co dává smysl. Pár tipů, jak se vyhnout tomu, že zkusíte všechno, jsem sepsala do článku pro MarketingSalesMedia.

23. 1. 2018 Kristýna Horová
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Vážení přátelé, v této nelehké době se snaží každý pomáhat, jak umí. V Sherpas jsme se rozhodli po dobu krize nabídnout firmám zdarma zpracování manažerského online dashboardu pro dokonalý přehled návratnosti investic do digitálních kanálů. Více informací o dashboardu.
dashboard zdarma
×