2 000 000 návštěv měsíčně, desetitisíce stránek, desítky microsites, téměř 5 milionů klientů, 10 000 zaměstnanců, desítky stakeholderů, přes 50 finančních produktů, 12 měsíců intenzivní práce. Projekt dokončený několik týdnů před plánovaným termínem a v rámci definovaného rozpočtu.
Násobně vyšší tržby digitálních projektů Outdoor Concept
Pro značky jako Rock Point, Hannah, Keen nebo Rafiki zajišťujeme od roku 2017 veškeré digitální výkonnostní aktivity a výrazně pomáháme plnit obchodní plány celé skupiny.
Během 4 let se nám povedlo leadera na trhu v oblasti přístrojů, spotřebního materiálu a vzdělávání pro stomatology transformovat do stavu, kdy digitál pro firmu představuje klíčový kanál.
Praha 6 se rozhodla udělat svoje stránky pořádně. Celý redesign vycházel z rozsáhlého uživatelském výzkumu občanů “šestky”. Povedlo se nám sjednotit nesdílenou představu a až protichůdné požadavky zhruba dvou desítek úředníků a zastupitelů.
Dlouhodobý uživatelský výzkum pro rozvoj produktů Vodafone
Už 5 let pomáháme společnosti Vodafone odhalovat příležitosti i rezervy digitálních produktů a získávat zpětnou vazbu jejich uživatelů. Kontinuální uživatelské testování webů a aplikací vede ke stále lepší zákaznické zkušenosti klientů Vodafone.
AirBank nám svěřila celý redesign webu a mnoho dalších UX aktivit v rámci internetového bankovnictví. Vše s jediným cílem - lepší zákaznická zkušenost pro své klienty.
Českému statistickému úřadu jsme navrhli řešení webové aplikace pro online sčítání lidu, které proběhlo v roce 2021. Celý návrh byl postaven na kvalitativním uživatelském výzkumu českých občanů.