Blog

Luboš Plotěný: Online reklama nestačí, pokud firma nemyslí digitálně

Udělat hezký web a investovat do online reklamy – to je, bohužel, stále pro mnoho firem synonymem pro digitál. Takto úzké vymezení přináší obrovskou devalvaci investic do reklamy a rovnice návratnosti investic při něm nevychází tak, jak byste si přáli.

Na podkladu rozsáhlého výzkumu chování Čechů v digitálu v oblasti bydlení Luboš přesvědčil publikum konference IAC, že úspěch spočívá ve schopnosti firmy následovat zákazníka na celé jeho zákaznické cestě, a detailně popsal reálné příklady (ne)zvládnutí klíčových momentů zákaznické cesty z pohledu digitální reklamy a marketingu.



6. 4. 2018 Luboš Plotěný
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Abychom vás mohli dovést až na vrchol, potřebujeme využívat soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte.
souhlasím
×
Logo Dobrý web
se mění na
Logo Sherpas
pokračovat na web
Naše školící aktivity nadále zůstávají pod
značkou Dobrý web.