Blog

Google University: Travel a Online marketing

Při příležitosti veletrhu cestovního ruchu Holiday World 2007 se Google poprvé v ČR oficiálně představil vystavovatelům z řad odborné veřejnosti. Program Google University trval zhruba čtyři hodiny a jeho cílem bylo především představení produktů Google AdWords a Google AdSense.

Program se věnoval víceméně základům: představení obou produktů, trendy v oboru, založení účtu, nastavení kampaně, vložení reklamy na partnerský web. Dost času bylo věnováno i optimalizačním tipům pro Google AdWords.

  • Zhruba polovina účastníků již byla inzerentem AdWords, účet AdSense měli myslím přesně dva.
  • Ze závěrečné diskuse to místy vypadalo, že o AdSense je větší zájem než o AdWords, přestože šlo o cílovou skupinu, která má potenciál vydělávat velké částky právě díky AdWords.
  • Síť AdSense generuje 2,5 miliardy zobrazení denně pro 456 milionů UIP měsíčně a dosahuje tak na 68 % návštěvníků internetu.
  • Současní a budoucí inzerenti AdWords se zajímali o to, jak zjistit předem cenu za klik, jak zjistit skóre kvality, počet hledání slova, co a jak ovlivňuje historie kampaní a spoustu dalších věcí. Zájem rozhodně byl.
  • Možná se můžeme těšit na nějaké zjednodušené „ukazovátko“ kvality klíčových slov o několika stupních (dobré / špatné / průměrné).
15. 2. 2007 Petra Větrovská
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Abychom vás mohli dovést až na vrchol, potřebujeme využívat soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte.
souhlasím
×
Logo Dobrý web
se mění na
Logo Sherpas
pokračovat na web
Naše školící aktivity nadále zůstávají pod
značkou Dobrý web.