Blog

Google změnil postoj k obchodním značkám v UK a Irsku

Revize zásad pro ochranné známky ve službě AdWords zatím ve Velké Británii a Irsku. Již měsíc se ve Velké Británii a Irsku uplatňuje takzvaná změna strategie Adwords vůči obchodním značkám. Společnost Google přepracovala zásady vzhledem k ochranné známce pro britské inzerenty. To znamená, že výraz, který je zároveň obchodní značkou, bude fungovat jako spouštěč klíčového slova.

Již měsíc se ve Velké Británii a Irsku uplatňuje takzvaná změna strategie Adwords vůči obchodním značkám. Společnost Google přepracovala zásady vzhledem k ochranné známce pro britské inzerenty. To znamená, že výraz, který je zároveň obchodní značkou, bude fungovat jako spouštěč klíčového slova. Do května 2008 fungoval ve Velké Británii stejný princip jako všude jinde po světě – klíčová slova ve shodě s registrovanou obchodní známkou byla omezena.

Od této chvíle, pokud zadáte ve vyhledávači Google s britskou domovskou stránkou například dotaz Apple ipod, vašemu výrazu se zobrazí několik relevantních reklam a ne jen reklama na společnost Apple.

Vyhledávání dotazu apple ipod

Společnost Google odůvodnila strategii principem, že hlavním cílem je poskytovat co nejvíce relevantních klíčových slov, která by uspokojila zájmy uživatele. Na uživateli internetu pak bude, pro jakou službu se v rámci relevantní volby rozhodne.

Přepracované zásady se vztahují zatím pouze na ochranné známky registrované v UK a v Irsku. Google bude i nadále projednávat stížnosti spojené s ochrannými známkami z jiných zemí a nevylučuje rozšířit tuto strategii i mimo britské ostrovy.

Pokud máte zájem aktualizovat seznam uživatelů, kteří mohou používat výrazy shodné s vaší obchodní značkou, můžete kontaktovat Google středisko stížností.

5. 6. 2008 Ivana Novotna
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Vážení přátelé, v této nelehké době se snaží každý pomáhat, jak umí. V Sherpas jsme se rozhodli po dobu krize nabídnout firmám zdarma zpracování manažerského online dashboardu pro dokonalý přehled návratnosti investic do digitálních kanálů. Více informací o dashboardu.
dashboard zdarma
×