Blog

Rebranding MALL.cz se nekoná

V polovině srpna společnost MALL.cz vyhlásila soutěž, jejímž cílem bylo nalézt pro firmu nový název. MALL je silná značka a změnit ji je dost odvážný krok. To i přesto, že ke změně vedly zřejmě logické důvody – MALL se dá zkomolit velmi snadno. Jaký název nakonec zvítězil?

Neznám sice žádný z návrhů, ale i tak za sebe musím říct, že zvítězil název nejlepší. MALL se rozhodl zaběhnutou značku neměnit. Částku 100 000,–Kč, která měla patřit vítězi firma věnovala dobročinnému projektu Sport bez bariér.

27. 9. 2006 Petra Větrovská
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Abychom vás mohli dovést až na vrchol, potřebujeme využívat soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte.
souhlasím
×
Logo Dobrý web
se mění na
Logo Sherpas
pokračovat na web
Naše školící aktivity nadále zůstávají pod
značkou Dobrý web.