Blog

Studie českých e-shopů 2011

Nedělejte stejné chyby jako vaše konkurence. Ať už v PPC reklamě, SEO, na sociálních sítích, či na webu samotném. Vyhněte se nesprávným rozhodnutím či prozkoumávání slepých uliček.

Většina provozovatelů internetových obchodů se snaží své weby posouvat dále směrem k vyšším obchodním výkonům, mnohdy jim v tom však brání řada problémů – často i snadno odstranitelných. Bohužel se velmi často ukazuje, že sami provozovatelé nevědí, v čem tkví hlavní potíž, respektive si neuvědomují podstatu problému, který jim brání v maximálním využití obchodního potenciálu jejich e‑shopu. A přitom správné pochopení problému je jediná možná cesta, jak jej efektivně vyřešit.

Nejčastější problémy e-shopů, které studie pomáhá pochopit

  • Neefektivní PPC reklama
  • Nevhodná struktura reklamního účtu v PPC systému
  • Špatně zvolené či upravené landing page
  • Nevyužití potenciálu vyhledávací a obsahové sítě PPC systémů
  • Nezvládnutý redesign webu z pohledu SEO
  • Využívání nepovolených a velmi nebezpečných optimalizačních technik SEO
  • Špatné interní prolinkování webu
  • Nesprávný způsob komunikace e-shopu v sociálních sítích
  • Nulová integrace sociálních sítí do webu
  • Předčasné požadování osobních údajů
  • Nedostatečný či nekvalitní popis jednotlivých produktů
  • Mylná interpretace dat z Google Analytics
  • Nevyužívání webové analytiky jako nástroje pro rozhodování
  • ...a mnoho dalších.

Připravili jsme rozsáhlou 30stránkovou studii českých e-shopů, která má za cíl pomoci provozovatelům e-shopů problémy pochopit a připravit si tím podmínky pro další rozvoj – tentokrát správnou cestou.

Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Vážení přátelé, v této nelehké době se snaží každý pomáhat, jak umí. V Sherpas jsme se rozhodli po dobu krize nabídnout firmám zdarma zpracování manažerského online dashboardu pro dokonalý přehled návratnosti investic do digitálních kanálů. Více informací o dashboardu.
dashboard zdarma
×