Blog

UX driven research pro E.On

S E.Onem toho máme za sebou historicky poměrně mnoho, nicméně výkladní skříní naší spolupráce je jednoznačně dlouhodobý výzkumný projekt, v rámci nějž hloubkově mapujeme customer experience na všech důležitých zákaznických touchpointech E.Onu prostřednictvím uživatelských výzkumů.

Zároveň kontinuálně realizujeme srovnávací měření NPS, ve kterém zohledňujeme nejenom přímou konkurenci společnosti, ale zároveň i leadery trhu na příbuzných obchodních vertikálách.

Podívejte se na přednášku, která o zmíněném kontinuálním projektu pojednává a a poslechněte si, jak hodnotí náš vztah Tomáš Holan. který má v E.Onu na starosti digitální transformaci společnosti.




9. 11. 2016 Michal Mládek
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Vážení přátelé, v této nelehké době se snaží každý pomáhat, jak umí. V Sherpas jsme se rozhodli po dobu krize nabídnout firmám zdarma zpracování manažerského online dashboardu pro dokonalý přehled návratnosti investic do digitálních kanálů. Více informací o dashboardu.
dashboard zdarma
×