Blog

Vodafone nám svěřuje uživatelské testování

Telefonní operátoři zkrátka a jistě potřebují mít za všech okolností vymazlené uživatelské prostředí, ať již se bavíme o samotném hlavním webu, či desktopových a mobilních aplikací pro stávající zákazníky.

U Vodafonu je tato potřeba možná ještě o něco silnější, než u ostatních značek, jelikož se již dlouhá léta jedná o brand, který si zakládá na své “digitálnosti”.


Uživatelské výzkumy a testování jsou v rámci onoho procesu přibližování se svým online zákazníkům nedotknutelnou součástí jakéhokoliv vývoje nových či redesignu stávajících aplikací či funkčních prvků. Jsme moc rádi, že právě pro uživatelské výzkumy v nás má Vodafone dlouholetou a stabilní oporu, na kterou se může kdykoliv s důvěrou obrátit.

21. 4. 2016 Michal Mládek
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Abychom vás mohli dovést až na vrchol, potřebujeme využívat soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte.
souhlasím