UI designérka Romana Uhříčková vedla tým zodpovědný za uživatelské rozhraní při remasteru kultovní RPG hry The Elder Scrolls IV: Oblivion. V rozhovoru prozrazuje, jak vypadá práce na AAA titulu, co obnáší modernizace 20 let staré hry a jak zachovat duši originálu při přizpůsobení dnešním standardům.
V epizodě se dozvíte:
1:58 Kdo je Romana Uhříčková a jaká byla její cesta do gaming industry
5:07 Jak vzniká UI ve videohrách
8:46 Jakým způsobem se testuje design videoher
11:54 Požadavky jednotlivých platforem a jak je ohlídat
15:57 Jak řešit lokalizaci do desítek jazyků včetně asijských znaků
19:17 Balanc mezi nostalgií původních fanoušků a moderními standardy ze Skyrimu
26:23 Jak vypadá tým, který má na starosti UI a kdo se postaral o zachování ikonických “oblivion faces”
29:22 Jak funguje spolupráce mezi designéry a programátory a jaké nástroje se používají
40:13 Jak dlouho zabere tvorba remasteru pro AAA titul
40:28 Přijetí hry, stream a nečekaný shadow drop
43:21 Co tě nejvíc baví na práci UI designerky v herním průmyslu
45:08 Co je na práci UI artistky nejtěžší
46:30 Softskills designérů, v čem je práce na videohrách specifická a kolik lidí pracuje na projektu
48:38 Udržení vize a art konceptu
51:30 Minimalismus a proč se ve videohrách nevyplácí
54:53 Jaké tvé oblíbené hry mají dobře vyřešené UI
57:07 Na co se připravit pokud chci pracovat jako UI/UX designer v herním průmyslu
59:25 Jaký je tvůj vysněný herní titul, na kterém bys chtěla pracovat
Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.
Dejte nám signál