Dejte nám signál

Děkujeme! Brzy se vám ozveme.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817
Epizoda
39

Jak se dělá UI design pro remaster legendární hry? | Romana Uhříčková o práci na Oblivionu

UI designérka Romana Uhříčková vedla tým zodpovědný za uživatelské rozhraní při remasteru kultovní RPG hry The Elder Scrolls IV: Oblivion. V rozhovoru prozrazuje, jak vypadá práce na AAA titulu, co obnáší modernizace 20 let staré hry a jak zachovat duši originálu při přizpůsobení dnešním standardům.

Tento díl můžete shlédnout i na Youtube

Na co se můžete těšit v této epizodě?

V epizodě se dozvíte:

1:58 Kdo je Romana Uhříčková a jaká byla její cesta do gaming industry

5:07 Jak vzniká UI ve videohrách

8:46 Jakým způsobem se testuje design videoher

11:54 Požadavky jednotlivých platforem a jak je ohlídat

15:57 Jak řešit lokalizaci do desítek jazyků včetně asijských znaků

19:17 Balanc mezi nostalgií původních fanoušků a moderními standardy ze Skyrimu

26:23 Jak vypadá tým, který má na starosti UI a kdo se postaral o zachování ikonických “oblivion faces”

29:22 Jak funguje spolupráce mezi designéry a programátory a jaké nástroje se používají

40:13 Jak dlouho zabere tvorba remasteru pro AAA titul

40:28 Přijetí hry, stream a nečekaný shadow drop

43:21 Co tě nejvíc baví na práci UI designerky v herním průmyslu

45:08 Co je na práci UI artistky nejtěžší

46:30 Softskills designérů, v čem je práce na videohrách specifická a kolik lidí pracuje na projektu

48:38 Udržení vize a art konceptu

51:30 Minimalismus a proč se ve videohrách nevyplácí

54:53 Jaké tvé oblíbené hry mají dobře vyřešené UI

57:07 Na co se připravit pokud chci pracovat jako UI/UX designer v herním průmyslu

59:25 Jaký je tvůj vysněný herní titul, na kterém bys chtěla pracovat

Kontakt

Vytáhneme vás nahoru

Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.

Dejte nám signál