Společnost IVT Tepelná čerpadla působí na českém trhu od roku 1991, je tedy jednou z prvních značek tepelných čerpadel na českém trhu. V současné době je s více než 30 000 instalovanými tepelnými čerpadly největším dodavatelem čerpadel v České republice.
Při zahájení spolupráce představovala tepelná čerpadla relativně novou a nastupující technologii. Proto jsme potřebovali vhodně namixovat edukační aktivity směrem do trhu s aktivitami směřujícími ke generování kvalitních leadů. Během 18 let spolupráce se samozřejmě situace vyvinula a bylo třeba čelit novým výzvám, které trh přinesl.
Největšímu prodejci tepelných čerpadel v ČR zajišťujeme již přes třináct let full servis v rámci digitálního marketingu s neustále rostoucími výsledky spolupráce.
Maximalizace množství poptávek
Rozvoj značky IVT
Edukace trhu v oblasti tepelných čerpadel
Rok 2022 byl jedním z nejintenzivnějších a nejúspěšnějších, který jsme za dobu spolupráce společně zažili. Díky energetické krizi se projevil se obrovský vzestup zájmu o tepelná čerpadla a jsme přesvědčeni, že díky každodenní práci s kampaněmi se nám podařilo vytěžit z tohoto období opravdu maximum.
Kampaně v Google jsme rozdělili do specifických skupin dle tematiky klíčových slov a jejich efektivity. Jednotlivé skupiny jsme si dle výkonu prioritizovali, abychom mohli flexibilně reagovat na situaci, upravovat rozpočty a strategii v rámci jednotlivých kampaní.
V IVT měli zároveň odvahu velmi rychle navýšit rozpočet na média při zachování efektivity a rozšířit interní tým, který se věnoval zpracování poptávek.
Pro mě je důležitá kontinuita spolupráce a schopnost partnera udržet krok s dobou. Sherpas jsou nám partnerem, který nám pomáhá růst už déle jak 18 let.
Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.
Dejte nám signál