Dejte nám signál

Děkujeme! Brzy se vám ozveme.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817

Vizuální identita pro ALDO Nábytek

Atraktivní a výrazná tvář ALDO Nábytek

Přehrát

Unikátní odlišení

Konkurence

Sjednocení a posílení

Komunikace napříč kanály

Samostatný subbrand

Dětský sortiment

O projektu

Klient

ALDO Nábytek

Realizace

2019

Poskytnuté služby

Branding, UX/UI design, visual design, výkonnostní marketing

O klientovi

Nábytek ALDO je prodejce kvalitního nábytku, který na českém trhu operuje již více než 15 let. Zaměřují se na kvalitní nábytek od prověřených dodavatelů za rozumné ceny. Narozdíl od běžných e-shopů má díky exkluzivnímu zastoupení v sortimentu originální kusy, které nikde jinde nenajdete.

Výzva

ALDO nábytek se od začátku svého podnikání profiloval jako firma nabízející kvalitnější nábytek od renomovaných výrobců v exkluzivním zastoupení. Firma byla silné v kvalitě zboží, rychlosti doručení i v cenách. Naopak jeho slabou stránkou byla absence kvalitně navrženého e-shopu a silného brandu. Proto bylo ALDO vydáno na pospas srovnávačům nábytku, kde nebylo možné plně komunikovat své kvality a konkurenční výhody.

Řešení

ALDO nábytek potřebovalo vystoupit z davu. A to jak z hlediska brandové komunikace tak i svým e-shopem. Začali jsme tedy pěkně od podlahy - vytvořením kvalitního brandu. S klientem jsme nejprve pečlivě vyladili brandovou strategii a ujasnili jsme si, jaké hodnoty značka ALDO zastává a jak je má komunikovat. Na základě kvalitně zpracované strategie jsme ALDO navrhli hravou vizuální identitu. Vzhledem k velmi silnému postavení společnosti v segmentu dětského nábytku vznikl v rámci řešení samostatný subbrand ALDO Kids. Chybět samozřejmě nesměl ani uživatelsky přívětivý e-shop, který díky kvalitně připravené vizuální identitě vystupuje z davu generických šablonových řešení.

Cíle projektu

01

Odlišit ALDO od konkurence

02

Zvýšit výkonu e-shopu

03

Posílit kategorii dětského sortimentu

Jak jsme k tomu přistoupili

Moderní značka, která skvěle komunikuje

Pomohli jsme ALDO definovat jeho vizi, misi a klíčové hodnoty značky jako jsou kvalita, odpovědnost a exkluzivita. Značce jsme posléze vytvořili zapamatovatelnou vizuální identitu, která klade důraz na minimalistickou estetiku a optimistickou barevnost. Velmi silné postavení společnosti v segmentu dětského nábytku nás logicky dovedlo k subbrandu ALDO Kids, což nám umožnilo v komunikaci jasně vypíchnout tento segment produktů.

V brandové komunikaci jsme navrhli klientovi soustředit se na kvalitní obsahový marketing s důrazem na komunikaci zemí, ze kterých nábytek pochází a nejaktuálnější designové trendy.

E-shop na míru

Druhou polovinu projektu tvořil komplexní redesign e-shopu ALDO. Na základě důkladné analýzy zákaznického chování jsme navrhli e-shop, který nejen skvěle vypadá, ale díky kvalitnímu UX prodejní cíle splnil nad očekávání.

Brandová a výkonnostní kampaň

Rebrandovat značku je jedna věc, ale dát o ní vědět co největší skupině potenciálních zákazníků. O to se postarali naši specialisté na digitální marketing. Ti navrhli a řídili komunikační kampaně zaměřené na brand awareness a výkon.

Vizuální výstupy

No items found.

Výsledky

Unikátní odlišení

Konkurence

Sjednocení a posílení

Komunikace napříč kanály

Samostatný subbrand

Dětský sortiment

Věděli jsme, že brandová komunikace ALDO výrazně pokulhává za kvalitou sortimentu a služeb, které firma nabízí. V rámci komplexní spolupráce v oblasti digitálního marketingu jsme se proto zaměřili i na brand jako takový. Výsledky v podobě významného růstu obratu na sebe nenechaly dlouho čekat.

Luboš Plotěný
CEO Sherpas

Kontakt

Vytáhneme vás nahoru

Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.

Dejte nám signál