Dejte nám signál

Děkujeme! Brzy se vám ozveme.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817
Analytika

A|B test fotobanky Pixmac.cz pokračuje

Po téměř 3 týdnech již máme mnohem lepší představu o tom, jaká varianta není ta pravá. Co nám ale stále chybí je rozhodnutí o tom, která varianta ta pravá je.

Pavel Jašek
12.4.2011

Varianta_1 (Dobrého webu) a kontrolní Varianta_0 se vyrovnaly a mají obě téměř shodný počet transakcí (hlavní metrika našeho testu je nákup fotografií a kreditů) i podpůrné metriky jsou vyrovnané (jako podpůrné metriky nám slouží celkové tržby a průměrná hodnota objednávky). Varianta_2 má nejméně transakcí ze všech tří variant.

Varianta_0

Varianta_1

Varianta_2

Začali jsme vážně uvažovat o vypnutí Varianty_2. Přimělo nás k tomu především to, že celkové tržby z této varianty, jsou téměř poloviční, než mají ostatní dvě varianty. Průměrná hodnota objednávky je také nejnižší ze všech tří variant, zde je však rozdíl minimální.

Na jednu stranu se nám nechce vypínat jednu variantu testu, ale téměř poloviční tržby mohou poškodit klienta, který by mohl při vypnutí Varianty_2 získat více transakcí na obou lepších variantách. Navíc je zde ještě jeden aspekt, a tím jsou noví návštěvníci.

Segment nových návštěvníků

Nové návštěvníky je třeba si hýčkat a předcházet si je. Je třeba, aby především noví uživatelé nakupovali, aby pro ně byl nákup pohodlný. Spokojený zákazník se vrátí. Varianta_2 však právě v této oblasti hrubě pokulhává. Je přibližně 4x horší než obě dvě další varianty, ale stále jde o poměrně malá čísla.

Vypnuli byste v takovou chvíli Variantu_2 a pokračovali v testu jen se dvěma variantami? Myslíte si, že to má cenu? Nebude lepší počkat ještě týden se všemi variantami, a pak prostě vybrat tu nejlepší?

My budeme pokračovat zatím bez změny.

Nalaďte si Vysílačku

Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.

Děkujeme, že chcete zůstat na příjmu.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo nás sledujte na těchto platformách

Kontakt

Vytáhneme vás nahoru

Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.

Dejte nám signál