Blog

Změna pravidel pro viditelné URL v AdWords

Od 1. dubna 2008 se změní pravidla pro viditelné URL v AdWords. Nejde o změny nikterak zásadní, přesto je dobré o nich vědět a vyhnout se tak případnému zablokování některých inzerátů.

Viditelná (Display) URL se nyní bude muset v názvu domény bezvýhradně shodovat s cílovou URL. Dosud bylo možné, aby se v názvu domény cílové a zobrazené URL lišily - viditelná URL mohla být například athos-travel.cz a cílová athos-travel.com, od 1. dubna to už nepůjde.

Změna se ovšem netýká přesměrování. Pokud se cílová URL bude od viditelné lišit a zároveň bude sloužit jako redirect, je to v pořádku. Uživatel se ale po přesměrování musí rovněž dostat na stránku, jejíž URL se v názvu domény shoduje s viditelnou URL. S přesměrováním ale buďte opatrní - může zpomalit rychlost načtení stránky a tím snížit vaše Quality Score.

Příklady

Viditelná URL Cílová URL Vyhovuje?
athos-travel.cz http://www.athos-travel.com Ne
athos-travel.cz http://www.athos-travel.com/cz Ne
athos-travel.com http://www.athos-travel.com/cz Ano
athos-travel.com/neco http://www.athos-travel.com/neco-jineho Ano
sub.athos-travel.com http://www.athos-travel.com Ano
athos-travel.cz http://www.nejake-presmerovani.com (přesměruje se na athos-travel.cz) Ano
athos-travel.cz http://www.nejake-presmerovani.com (přesměruje se na a-prague.com) Ne

Google si od zpřísnění pravidel slibuje zlepšení uživatelského prožitku. Více na oficiálním blogu AdWords.

27. 3. 2008 Přemysl Žák
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Abychom vás mohli dovést až na vrchol, potřebujeme využívat soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte.
souhlasím