Blog

Cesta k efektivnímu retargetingu

Retargeting není jen další možnost pro zopakování marketingové kampaně. Myslete vždy na své zákazníky. Na to v jaké jsou fázi nákupního procesu a jaké jsou jejich potřeby. Vybírejte si opravdu jen ty, kteří o vaši komunikaci, produkty nebo služby stojí. Retargeting není samospásný, musí být zasazený do kontextu celé marketingové komunikace a také tak vyhodnocovaný.

Marketing Monday: Cílení a retargeting

19. 5. 2014 Zdeněk Hejnák
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Abychom vás mohli dovést až na vrchol, potřebujeme využívat soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte.
souhlasím
×
Logo Dobrý web
se mění na
Logo Sherpas
pokračovat na web
Naše školící aktivity nadále zůstávají pod
značkou Dobrý web.
Fyziku neoklamete!
Pokud s námi budete chtít jít nahoru, otočte telefon zpět na výšku.