Blog

Cesta k efektivnímu retargetingu

Retargeting není jen další možnost pro zopakování marketingové kampaně. Myslete vždy na své zákazníky. Na to v jaké jsou fázi nákupního procesu a jaké jsou jejich potřeby. Vybírejte si opravdu jen ty, kteří o vaši komunikaci, produkty nebo služby stojí. Retargeting není samospásný, musí být zasazený do kontextu celé marketingové komunikace a také tak vyhodnocovaný.

Marketing Monday: Cílení a retargeting

19. 5. 2014 Zdeněk Hejnák
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Vážení přátelé, v této nelehké době se snaží každý pomáhat, jak umí. V Sherpas jsme se rozhodli po dobu krize nabídnout firmám zdarma zpracování manažerského online dashboardu pro dokonalý přehled návratnosti investic do digitálních kanálů. Více informací o dashboardu.
dashboard zdarma
×