Blog

Co se mi (ne)osvědčilo při práci v Skliku

Předtím než Honza nastoupil k nám do Sherpas, spravoval klientům PPC kampaně přímo v Seznam.cz, takže Sklik zná jako své boty.

Do Příručky marketéra na Tyinternety.cz sepsal několik osobních postřehů a vychytávek, které se mu při práci v Sklik.cz osvědčily, i několik méně praktických featur, které je třeba kontrolovat a věnovat se jim častěji. 

Dočtete se např. jak efektivně využít remarketingových seznamů, jak nastavovat automatická pravidla nebo proč si v obsahové síti dát pozor na cílení pomocí klíčových slov. Celý článek je dostupný zde.

1. 5. 2018 Jan Křelina
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Vážení přátelé, v této nelehké době se snaží každý pomáhat, jak umí. V Sherpas jsme se rozhodli po dobu krize nabídnout firmám zdarma zpracování manažerského online dashboardu pro dokonalý přehled návratnosti investic do digitálních kanálů. Více informací o dashboardu.
dashboard zdarma
×