Blog

Co se mi (ne)osvědčilo při práci v Skliku

Předtím než Honza nastoupil k nám do Sherpas, spravoval klientům PPC kampaně přímo v Seznam.cz, takže Sklik zná jako své boty.

Do Příručky marketéra na Tyinternety.cz sepsal několik osobních postřehů a vychytávek, které se mu při práci v Sklik.cz osvědčily, i několik méně praktických featur, které je třeba kontrolovat a věnovat se jim častěji. 

Dočtete se např. jak efektivně využít remarketingových seznamů, jak nastavovat automatická pravidla nebo proč si v obsahové síti dát pozor na cílení pomocí klíčových slov. Celý článek je dostupný zde.

1. 5. 2018 Jan Křelina
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Abychom vás mohli dovést až na vrchol, potřebujeme využívat soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte.
souhlasím