Blog

Firemní webové prezentace

Dobrý sluha, ale zlý plán. Právě tak lze popsat vztah světa obchodu a internetu. V případě, že jej společnost zvládá, tak jí internetová prezentace za rozumnou cenu přinese zcela novou dimenzi možného kontaktu s klienty, a to i těmi potenciálními. V případě opačném může web firmu připravit i o stávající klientelu, pro kterou se snaha o nalezení relevantní informace na stránkách oblíbené společnosti stane hororovým příběhem. Čemu se tedy na webu raději vyhnout, a na co se naopak soustředit? I na to se konzultanta společnosti Dobrý web Adama Fendrycha zeptal Roman Chlupatý.

Rádio Česko

1. 8. 2008 Adam Fendrych
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Vážení přátelé, v této nelehké době se snaží každý pomáhat, jak umí. V Sherpas jsme se rozhodli po dobu krize nabídnout firmám zdarma zpracování manažerského online dashboardu pro dokonalý přehled návratnosti investic do digitálních kanálů. Více informací o dashboardu.
dashboard zdarma
×