Blog

Jak je důležité míti správné UX…

… o tom se přesvědčil nekorunovaný král českého e-commerce, společnost Mall.cz na konci roku 2014 po redesignu do té doby sloužícího webu, kdy se poměrně záhy začal potýkat s propadem konverzního poměru průřezově na celém webu.

Na vyřešení daného problému si Mall najal naši společnost a výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat...


Námi dodané úpravy průchodu nákupním košíkem, které vycházely z mohutných uživatelských testů podpořené nasazením jiné logiky vyhledávání produktů na webu měly za důsledek navýšení konverzního poměru webu o 30 % a zároveň “opravu” spokojenosti zákazníků Mallu s uživatelskou přívětivostí webu.

12. 12. 2014 Michal Mládek
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Abychom vás mohli dovést až na vrchol, potřebujeme využívat soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte.
souhlasím
×
Logo Dobrý web
se mění na
Logo Sherpas
pokračovat na web
Naše školící aktivity nadále zůstávají pod
značkou Dobrý web.