Blog

Jak na transakční e-maily

Transakční e-maily: poklad, o kterém ví málokdo – na první pohled možná nejsou vidět. Každý je podceňuje. A přitom jsou pro zákazníky a celý nákupní proces tak důležité. Automatické zprávy jsou pro vaši značku ambasadorem i ombudsmanem. Jak je vylepšit, aby vám nedělaly ostudu a zákazníkům pomáhaly? Pravidlo číslo jedna: e-maily odesílá robot, ale vytváří člověk! O tom bylo ve zkratce vystoupení Honzy Ambrože v rámci akce Marketing Monday: Newslettery a e-mail marketing.

7. 12. 2015 Jan Ambrož
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Vážení přátelé, v této nelehké době se snaží každý pomáhat, jak umí. V Sherpas jsme se rozhodli po dobu krize nabídnout firmám zdarma zpracování manažerského online dashboardu pro dokonalý přehled návratnosti investic do digitálních kanálů. Více informací o dashboardu.
dashboard zdarma
×