Blog

Jak na transakční e-maily

Transakční e-maily: poklad, o kterém ví málokdo – na první pohled možná nejsou vidět. Každý je podceňuje. A přitom jsou pro zákazníky a celý nákupní proces tak důležité. Automatické zprávy jsou pro vaši značku ambasadorem i ombudsmanem. Jak je vylepšit, aby vám nedělaly ostudu a zákazníkům pomáhaly? Pravidlo číslo jedna: e-maily odesílá robot, ale vytváří člověk! O tom bylo ve zkratce vystoupení Honzy Ambrože v rámci akce Marketing Monday: Newslettery a e-mail marketing.

7. 12. 2015 Jan Ambrož
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Abychom vás mohli dovést až na vrchol, potřebujeme využívat soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte.
souhlasím
×
Logo Dobrý web
se mění na
Logo Sherpas
pokračovat na web
Naše školící aktivity nadále zůstávají pod
značkou Dobrý web.