Dejte nám signál

Děkujeme! Brzy se vám ozveme.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817
Digitální marketing

Kdy reklama na internetu zabírá a kdy ne

Společnost DATART pořádala 2. 11. 2006 v pražském hotelu Mövenpick panelovou diskusi na téma „Kdy reklama na internetu funguje a kdy ne.”

Martin Smrt
12.4.2011

Za vyhledávače a portály se diskuse zúčastnili Lukáš Morávek (Google), Tomáš Búřil (Seznam), Oldřich Bajer (Centrum) a David Duroň (Atlas). Pohled reklamích agentur prezentovali Daniel Tanner (DEVELOPSTUDIO) a Robert Němec, pořádající společnost zastupoval výkonný ředitel DATARTu Pavel Sláma. Po představení aktérů následoval stručný pohled do historie internetové reklamy.

Blok věnovaný současnosti se díky dotazům z publika změnil v živou diskusi, především na téma vhodnosti internetové reklamy pro různé typy produktů a služeb. Nejvíce času bylo věnováno PPC kampaním, diskutující ovšem připomněli i jiné formy reklamy a odráželi pokusy přítomných o nalezení produktu, pro který by na internetu neexistoval vhodný reklamní formát. Zmíněna byla také otázka měření efektivity internetových kampaní.

Budoucnost dle zástupců portálů patří komunitním serverům, které umožňují neadresné cílení reklamy na členy dané zájmové komunity. Robert Němec naopak postrašil přítomné připravovaným systémem, který by měl nabídnout nové možnosti sledování uživatelského chování a nabízet tak silně personalizovanou reklamu.

Nalaďte si Vysílačku

Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.

Děkujeme, že chcete zůstat na příjmu.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo nás sledujte na těchto platformách

Kontakt

Vytáhneme vás nahoru

Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.

Dejte nám signál