Blog

Luboš Plotěný: UX Driven Marketing

Luboš na konferenci WebTop100 ukázal, jak známé české brandy vhodnou aplikací UX metod znásobily efektivitu svého digitálního marketingu. 

Níže vám přinášíme prezentaci, v rámci níž se Luboš podělil o zkušenosti s definováním a zacílením prémiových zákaznických segmentů díky poznání reálného chování zákazníků, a představil různé metody validace kreativních konceptů webů, microsites či landing pages, které rázně rozsuzují nekonečné interní debaty.

V neposlední řadě také nabídl netradiční pohled na optimalizaci digitální reklamy tím, že se nebudete soustředit na digitální reklamu.

Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Abychom vás mohli dovést až na vrchol, potřebujeme využívat soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte.
souhlasím
×
Logo Dobrý web
se mění na
Logo Sherpas
pokračovat na web
Naše školící aktivity nadále zůstávají pod
značkou Dobrý web.