Blog

Luboš Plotěný: UX Driven Marketing

Luboš na konferenci WebTop100 ukázal, jak známé české brandy vhodnou aplikací UX metod znásobily efektivitu svého digitálního marketingu. 

Níže vám přinášíme prezentaci, v rámci níž se Luboš podělil o zkušenosti s definováním a zacílením prémiových zákaznických segmentů díky poznání reálného chování zákazníků, a představil různé metody validace kreativních konceptů webů, microsites či landing pages, které rázně rozsuzují nekonečné interní debaty.

V neposlední řadě také nabídl netradiční pohled na optimalizaci digitální reklamy tím, že se nebudete soustředit na digitální reklamu.

Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Vážení přátelé, v této nelehké době se snaží každý pomáhat, jak umí. V Sherpas jsme se rozhodli po dobu krize nabídnout firmám zdarma zpracování manažerského online dashboardu pro dokonalý přehled návratnosti investic do digitálních kanálů. Více informací o dashboardu.
dashboard zdarma
×