Blog

Manutanu řešíme reklamu i SEO

PPC pro Manutan řešíme již 8 let a roku 2015 jsme převzali i péči o SEO tohoto našeho oblíbeného klienta

SEO práce v rámci ČR a SR započaly důkladnou analýzou celého webu po právě proběhlém redesignu a plynule pokračovaly vyhledáváním příležitostí pro získávání kvalitních zpětných odkazů a jejich následným nakupováním.


Analytická činnost ruku v ruce s kvalitním linkbuildingem vedla v prvním roce spolupráce k meziročnímu nárůstu organické návštěvnosti webu Manutanu o 31 % z Google.cz, respektive 27 % z Google.sk. Zároveň se nám v tom samém období podařilo společně zvýšit tržby o 27 % v České republice a 41 % na Slovensku.

Od roku 2010 spravujeme výkonnostní kampaně pro Manutan CZ i SK.  Velkou výzvou pro nás je segment B2B, v prvních letech jsme věnovali maximální úsilí k odfiltrování B2C návštěvnosti, která je u klienta chápána jako nerelevantní.  

Od roku 2016 kontinuálně rozvíjíme k výkonnostní kampaně v Maďarsku, klíčem k úspěchu je zde zapojení rodilého mluvčího, který nám kromě jazykové podpory předává i cenné zkušenosti o chování uživatelů v této zemi.

Výkonnostně nám to šlape už dlouho na výbornou a například období říjen 2016-září 2017 jsme účetní rok zakončili s konverzním poměrem 1,49% a počtem 6097 transakcí. Což je při uvážení původních stanovených cílů v podobě konverzního poměru 0,49% a počtu transakcí 2647, 2-3 násobek! 

15. 10. 2017 Michal Mládek
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Abychom vás mohli dovést až na vrchol, potřebujeme využívat soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte.
souhlasím