Blog

Šťastný nový rok 2007

Rok 2006 končí a nastává tradiční čas na ohlédnutí a rekapitulaci. Byl to rok náročný, nejdřív byla moc velká zima, v létě zase příliš velké teplo než aby se jeden zajímal o nějaké to SEO a koncem roku ne a ne zasněžit, což taky naštve. Přesto jsme nakonec všechno zvládli a dokonce si užili i spoustu legrace.

Ale teď na chvíli konec legrace. Jak to tak bývá, nejlépe je, když se pochválíme sami a právě to mám teď v úmyslu, protože se nám v tomto roce pár věcí docela povedlo:

  • stali jsme se první českou Google Advertising Professionals Qualified Company,
  • v rámci Czech SIGCHI jsme uspořádali několik setkání příznivců použitelnosti a přístupnosti a také již druhý ročník World Usability Day v ČR,
  • spolupořádali jsme další úspěšný ročník WebTop100,
  • spustili jsme novou verzi webu a s ní i tento blog,
  • náš tým se rozrostl o několik nových členů,
  • vydali jsme několik komerčních i nekomerčních studií a zpřístupnili jsme případovou studii uživatelského testování webu.

Doufám, že i příští rok se nám podaří mezi konzultováním vyšetřit nějaký ten čas na to, abychom se mohli o své znalosti podělit, ať již formou případových studíí či jakkoliv jinak.

Přes trochu obšírnější úvod se tedy konečně dostávám k hlavnímu sdělení. Za celý tým Dobrého webu vám přeji úspěšný, skvělý a nádherný příští rok (a kdybychom se již neviděli/neslyšeli/nečetli, tak i roky další).

31. 12. 2006 Petra Větrovská
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Abychom vás mohli dovést až na vrchol, potřebujeme využívat soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte.
souhlasím
×
Logo Dobrý web
se mění na
Logo Sherpas
pokračovat na web
Naše školící aktivity nadále zůstávají pod
značkou Dobrý web.