Blog

Radosti a noční můry mobilního zákazníka

Podle soutěže firemních webů WebTop100 nebylo v roce 2013 připraveno na mobilního zákazníka 71 % českých firemních webů. Co dalšího říkají výzkumy a tvrdá čísla o mobilních zákaznících a jaké radosti a noční můry zažívají?

Mobilní marketing – pomoc pro byznys nebo jenom nafouknutá bublina?

4. 6. 2014 Luboš Plotěný
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Abychom vás mohli dovést až na vrchol, potřebujeme využívat soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte.
souhlasím
×
Logo Dobrý web
se mění na
Logo Sherpas
pokračovat na web
Naše školící aktivity nadále zůstávají pod
značkou Dobrý web.
Fyziku neoklamete!
Pokud s námi budete chtít jít nahoru, otočte telefon zpět na výšku.