Nezbytným předpokladem pro to, aby UX driven marketing přinášel výsledky,
    je hluboká 
    
        znalost digitálního chování zákazníků v jednotlivých tržních
        vertikálách
    
    vycházející z pravidelných a dlouhodobých uživatelských výzkumů a studií.
    Zároveň je zásadní, aby
    
        firma byla schopna a ochotna prioritizovat své marketingové aktivity
        primárně dle aktuálního chování, potřeb a návyků zákazníků. To je pro mnoho firem velmi obtížný úkol, jehož naplnění dokáže velmi
    urychlit zapojení specifických UX metod, jako je například modelování
    zákaznických cest, práce s personami, kolaborativní designové metody,
    iterativní uživatelský výzkum a další techniky Human Centered Designu.
Příklady typických marketingových úloh, ve kterých UX driven přístup výrazně zlepšuje výsledky je návrh kreativních komunikačních konceptů nebo optimalizace reklamy.


