Blog

UX driven marketing pro IVT čerpadla

Naše spolupráce s IVT čerpadly je vlastně takovým příběhem o tom, že potkají-li se dva subjekty, které mají podobné myšlení, dokážou se shodnout na cílech a zároveň být z obou stran připraveny na zpětnou vazbu, nemůže spolupráce znamenat nic jiného, než úspěch.

Posuďte sami..

Spolupráce začíná v roce 2006, začínáme se SEO, linkbuildingem a správou reklamních kampaní. Mimochodem mezi lety 2011 a 2015 jsme se dostali z organické návštěvnosti 45.000 lidí za rok na 125.000 návštěv ročně a od roku 2014 do dneška jsme prostřednictvím reklamních kampaní doručili přes 8000 kvalitních leadů.

K tomu nám dopomáhá  redesign webu, na kterém jsme se v roce 2014 podíleli.


V roce 2015 IVT uvádí na trh B2B značku GT Energy, my jsme plně u toho a řešíme kompletní správu výkonnostních kampaní, SEO, linkbuilding, UX výzkumy, či v neposlední řadě design webu. V současné době tvoří námi dodaný mix digitálních aktivit zhruba 75% návštěvnosti webu.

Co k naší letité spolupráci říká šéf IVT, Marek Bláha, si můžete pustit v následujícím videu:



Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Abychom vás mohli dovést až na vrchol, potřebujeme využívat soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte.
souhlasím