Blog

WebTop100 Awards 2006

26. září 2006 proběhlo v pražském PwC BusinessCommunityCenter vyhlášení výsledků již pátého ročníku WebTop100. Hodnoceny byly webové prezentace firem žebříčku BIZ 100 i dalších firem, které využily možnosti přihlášení do oborových žebříčků. Jak to všechno dopadlo?

Jak se hodnotilo

Oproti předcházejícím ročníkům WebTop100 došlo k poměrně výraznému posunu ve způsobu hodnocení. Každý z webů hodnotilo pět odborných porotců. Ti se zaměřili každý na jednu z pěti oblastí – design a grafika, technické řešení, použitelnost, marketingová hodnota a obsah prezentací. Pro hodnocení obsahu prezentací měl navíc každý z oborových žebříčků vlastního hodnotitele, specialistu v daném oboru. Hodnocení probíhalo podle komplexní metodiky, kterou za účelem objektivního zhodnocení důležitých faktorů připravil Dobrý web.

Kdo vyhrál

Obecně se kvalita prezentací během roku opět znatelně zlepšila. Některé weby dokonce prošly kompletním redesignem a často tak mohly rozhodnout i maličkosti. Celkovým vítězem se stala společnost Pražská energetika, a.s. Druhé místo obsadila Komerční banka, a.s. a na třetím se umístil T-Mobile Czech Republic, a.s. Za nejlepší marketingovou hodnotu prezentace získala cenu prezentace firmy ŠKODA AUTO, a.s.

Vítězi oborových žebříčků pak jsou:

Odborná konference

Součástí hodnocení WebTop100 je každoročně také celodenní odborná konference. Ta letošní se bude konat s odstupem od vyhlášení výsledků, 7. listopadu. Téma konference bude „Web jako marketingový nástroj“. Mezi přednášejícími se objeví také Shadi Abou-Zahra z konsorcia W3C, zástupce evropského Google či náš kolega Martin Kopta.

27. 9. 2006 Adam Fendrych
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Abychom vás mohli dovést až na vrchol, potřebujeme využívat soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte.
souhlasím