Blog

Zákaznická zkušenost nezačíná příchodem zákazníka na web a nekončí pouze nákupem

Co je v současné době v marketingu prioritou číslo jedna? Samozřejmě zákaznická spokojenost. Za spokojeností zákazníka ale stojí celá řada faktorů.

Co všechno musíte tedy zvládnout, aby váš zákazník odcházel spokojený, nebo ještě lépe, neodcházel vůbec? 

Pár základních tipů pro zvládnutí zákaznické zkušenosti sepsal Luboš do článku na Podnikatel.cz.

22. 5. 2018 Luboš Plotěný
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Vážení přátelé, v této nelehké době se snaží každý pomáhat, jak umí. V Sherpas jsme se rozhodli po dobu krize nabídnout firmám zdarma zpracování manažerského online dashboardu pro dokonalý přehled návratnosti investic do digitálních kanálů. Více informací o dashboardu.
dashboard zdarma
×