Dejte nám signál

Děkujeme! Brzy se vám ozveme.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817

Strategie a workshopy pro EAT SMART

Go-to-market strategie pro EAT SMART

Přehrát

15+ stakeholderů

od logistiky a výroby přes R&D, client service až po sales a marketing

4 workshopy

během 8 týdnů intenzivní práce celého týmu

1 akční plán

výstupem byl realistický a zároveň ambiciózní akční plán

O projektu

Klient

EAT SMART

Realizace

2024

Poskytnuté služby

Strategie, workshopy, facilitace

O klientovi

EAT SMART přináší revoluci firemního stravování - kantýnu budoucnosti. Chytré a ekonomické řešení stravování zaměstnanců, které je možné uzpůsobit potřebám jakékoliv společnosti. EAT SMART propojuje moderní technologie a kvalitní, čerstvá jídla. Jedna aplikace, jedna lednice a zásuvka. Víc nepotřebujete. Pak už si stačí vybrat oblíbené jídlo, ohřát jej a může se podávat.

Výzva

Po měsících vývoje se EAT SMART dostal do stavu, kdy bylo možné začít plánovat uvedení produktu na trh. Bylo potřeba všechny interní týmy dostat na loď, focusovat je na uvedení na trh a definovat akční plán. To vše v extrémně krátkém čase.

Řešení

Sada 4 intenzivních workshopů směřujících k vytvoření go-to market strategie prostřednictvím efektivního sladění všech interních týmů podílejících se na projektu - od logistiky a výroby přes R&D, client service až po sales a marketing.

Cíle projektu

01

Onboarding všech týmů do projektu

02

Zvědomění hlavních priorit a aktivit

03

Vytvoření sdílené go-to-market strategie

Jak jsme k tomu přistoupili

Celý projekt začal necelé 4 měsíce před plánovaným vstupem EAT SMART na trh. Projektu se do té doby intenzivně věnovalo především oddělení R&D, které řešilo technologii a s související aspekty. Zásadní proto bylo co nejrychleji dostat na loď klíčové lidi z marketingu, obchodu, logistiky, výroby a client service, seznámit se stavem projektu, sjednotit se v cílech a celkové strategii.

Rozhodli jsme se proto pro realizaci 4 navazujících workshopů, které se postupně zaměřili na následující oblasti:

  • sladění jednotlivých týmů a definování cílů,
  • cílové skupiny, persony a jejich potřeby,
  • uživatelské scénáře pro zavádění a kontinuální support,
  • obchod a marketing.

Průběh vytváření go-to-market strategie

Postupně jsme tak za účasti všech relevantních stakeholderů dali dohromady všechny základní stavební kameny, bez kterých by nebylo možné efektivně, řízeně a úspěšně s produktem vstoupit na trh. Klíčovými výstupy, které během 8 týdnů vznikly, byly:

  • Sdílená definice cílů projektu v krátkém, střednědobém i dlouhém období a zvědomění hlavních priorit a aktivit, na kterých jednotlivé týmy pracují.
  • Hodnotová propozice služby vycházející z definice cílových skupin a jejich potřeb, která zároveň slouží jako podklad pro tvorbu obchodní a marketingové strategie.
  • Definice hlavních uživatelských scénářů a přístupu k jejich řešení jako podklad pro fungování zákaznické podpory.
  • Komunikační strategie pro budování brand awareness a lead generation strategie pro uvedení služby na trh a následujících 12 měsíců. 

Výsledek

Výsledkem společné intenzivní práce bylo, že všichni stakeholdeři mají jednotnou představu o tom:

  • jakou službu chceme do trhu dostat,
  • na koho se službou míříme, 
  • jak by měla ideálně služba fungovat, 
  • jaké jsou prioritní aktivity, které na které je třeba se zaměřit než pustíme službu na trh,
  • kdy chceme se službou jít na trh.

Tedy vše nezbytné ke koordinovanému a úspěšnému spuštění služby na trh, které proběhlo na jaře 2025.

Vizuální výstupy

No items found.

Výsledky

15+ stakeholderů

od logistiky a výroby přes R&D, client service až po sales a marketing

4 workshopy

během 8 týdnů intenzivní práce celého týmu

1 akční plán

výstupem byl realistický a zároveň ambiciózní akční plán

Workshopy se Sherpas začaly probíhat ve chvíli, kdy už jsme věděli, že budeme brzy ready-to-market. Potřebovali jsme všem členům týmu ukázat, kde se nacházíme a kam chceme pokračovat. Taková ta klidná síla Luboše pomohla celý tým zcelit dohromady a uvědomit si velký celek oproti potřebám jednotlivce. Jsme velice šťastní, že jsme spolu mohli spolupracovat.

Filip Sajler
Founder & CEO EAT SMART

Kontakt

Vytáhneme vás nahoru

Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.

Dejte nám signál