EAT SMART přináší revoluci firemního stravování - kantýnu budoucnosti. Chytré a ekonomické řešení stravování zaměstnanců, které je možné uzpůsobit potřebám jakékoliv společnosti. EAT SMART propojuje moderní technologie a kvalitní, čerstvá jídla. Jedna aplikace, jedna lednice a zásuvka. Víc nepotřebujete. Pak už si stačí vybrat oblíbené jídlo, ohřát jej a může se podávat.
Po měsících vývoje se EAT SMART dostal do stavu, kdy bylo možné začít plánovat uvedení produktu na trh. Bylo potřeba všechny interní týmy dostat na loď, focusovat je na uvedení na trh a definovat akční plán. To vše v extrémně krátkém čase.
Sada 4 intenzivních workshopů směřujících k vytvoření go-to market strategie prostřednictvím efektivního sladění všech interních týmů podílejících se na projektu - od logistiky a výroby přes R&D, client service až po sales a marketing.
Onboarding všech týmů do projektu
Zvědomění hlavních priorit a aktivit
Vytvoření sdílené go-to-market strategie
Celý projekt začal necelé 4 měsíce před plánovaným vstupem EAT SMART na trh. Projektu se do té doby intenzivně věnovalo především oddělení R&D, které řešilo technologii a s související aspekty. Zásadní proto bylo co nejrychleji dostat na loď klíčové lidi z marketingu, obchodu, logistiky, výroby a client service, seznámit se stavem projektu, sjednotit se v cílech a celkové strategii.
Rozhodli jsme se proto pro realizaci 4 navazujících workshopů, které se postupně zaměřili na následující oblasti:
Postupně jsme tak za účasti všech relevantních stakeholderů dali dohromady všechny základní stavební kameny, bez kterých by nebylo možné efektivně, řízeně a úspěšně s produktem vstoupit na trh. Klíčovými výstupy, které během 8 týdnů vznikly, byly:
Výsledkem společné intenzivní práce bylo, že všichni stakeholdeři mají jednotnou představu o tom:
Tedy vše nezbytné ke koordinovanému a úspěšnému spuštění služby na trh, které proběhlo na jaře 2025.
Workshopy se Sherpas začaly probíhat ve chvíli, kdy už jsme věděli, že budeme brzy ready-to-market. Potřebovali jsme všem členům týmu ukázat, kde se nacházíme a kam chceme pokračovat. Taková ta klidná síla Luboše pomohla celý tým zcelit dohromady a uvědomit si velký celek oproti potřebám jednotlivce. Jsme velice šťastní, že jsme spolu mohli spolupracovat.
Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.
Dejte nám signál