Blog

Hlasové vyhledávání funguje jinak než běžné. Nepodceňujte to

Google rozumí vyhledávání hlasem v češtině necelé dva roky. Stejnou funkcionalitu zavedl i konkurenční Seznam, ten ale oproti globálnímu gigantu výrazně zaostává. Vyhledává pouze zadané výrazy, kdežto Google se je snaží pochopit a poskytnout relevantní výsledky. Optimalizovat tedy svůj web kvůli Seznamu je zatím zbytečné - za pozornost teď stojí jen Google.

Naše SEO Specialistka Klára připravila pro čtenáře týdeníku Marketing & Media komentář, jak svůj web připravit na tuto stále oblíbenější formu vyhledávání.


14. 5. 2018 Klára Budigová
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Abychom vás mohli dovést až na vrchol, potřebujeme využívat soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte.
souhlasím