Dejte nám signál

Děkujeme! Brzy se vám ozveme.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817
Metody
Přednášky
Utility
UX

Měření zákaznické spokojenosti na digitálních touchpointech

Case study přístupu k měření spokojenosti zákazníků společnosti E.ON jsme představili na Klubový večer WebTop100. Luboš Plotěný v rámci vystoupení představil různé přístupy k akvizičním vs. retenčním kanálům. Zdůraznil také sílu vlivu emocí na změnu dodavatele komodity, jakou je elektřina.

Luboš Plotěný
5.4.2016

Nalaďte si Vysílačku

Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.

Děkujeme, že chcete zůstat na příjmu.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo nás sledujte na těchto platformách

Kontakt

Vytáhneme vás nahoru

Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.

Dejte nám signál