Blog

Milan Zeman: SEO jako multiobor

Přemýšlet o SEO jen jako o izolovaném oboru v samostatném světě vyhledávačů je minulost. Milan Zeman nabídl návštěvníkům klubového večera WebTop100 jiný pohled. Pohled na moderní SEO, které lze propojit s ostatními obory digitálního marketingu a posunout tak SEO na úroveň plnohodnotné složky digitálního mixu.

SEO si musí rozumět se zbytkem marketingu – s copywriterem, PPC, grafikou, webovou analytikou a UX. Synergie zajistí, že SEO bude konzumovatelné, měřitelné, cílené, v synergii s ostatními obory a hlavně UX Driven

18. 4. 2018 Milan Zeman
Napište nám
×
Zanechte nám vzkaz. Ozveme se vám zpět.
Abychom vás mohli dovést až na vrchol, potřebujeme využívat soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte.
souhlasím