Dejte nám signál

Děkujeme! Brzy se vám ozveme.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817
PPC

Nejvhodnější podoba cílové stránky v AdWords

Google před několika dny spustil službu Website Optimizer, která by měla pomoci inzerentům AdWords porovnat různé varianty cílových stránek pro reklamní inzeráty. Služba je zatím dostupná jako betaverze a bohužel pouze prostřednictvím pozvánek.

Luboš Plotěný
12.4.2011

V případě, že uživatel následuje reklamní odkaz, má webová stránka jen několik vteřin na to, aby ho přesvědčila, že se dostal přesně tam, kam potřeboval. Služba Website Optimizer je určena právě k tomu, aby umožnila inzerentům najít takovou podobu cílové stránky, u které bude pravděpodobnost „získání“ návštěvníka největší. Další informace o službě najdete například v dostupném demu.

Nezbývá než doufat, že tuto službu budou brzo moci vyzkoušet všichni inzerenti a nejen ti pozvaní.

Nalaďte si Vysílačku

Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.

Děkujeme, že chcete zůstat na příjmu.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo nás sledujte na těchto platformách

Kontakt

Vytáhneme vás nahoru

Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.

Dejte nám signál